Monday, June 21, 2010

21.06.2010 (dali)

გამეღვიძა და გავედი ტუალეტში. დავჯექი თჲ არა უნიტაზზე ისე დავპატარავდი რომ ჩავვარდი შიგნით და აღმოვჩნდი ლურჯი პასტის გულში, რომლითაც
მეოთხეკლასელი ბავშვი მათემატიკას წერდა. ეს ბავშვი იყო თეო.ცოტახანში ჯიბეში ჩამიდოდა ვიღაც ბიჭთან ერთად წავიდა ტუალეტების დასარეგისტრირებლად.
პირველი ტუალეტი აღწერა, მერე მეორე, მესამე და როგორც იქნა ჩემს სახლს მიადგა, მაგრამ ვაი დედა! ჩემი ტუალეტის კარი შიგნიდან დაკეტილი იყო ( მე ჩავიკეტე დილით)
თეომ პასტით დაიწყო ტუალეტის კარების წვალება, და მეც გადავწყვიტე დავხმარებოდი და პასტის გლიდან გამოვძვერი. მაგრამ შუა საკეტში დამიბრუნდა ჩვეულებრივი ზომა. თეო აღარ იყო
და არარც ტუალეტის შესასვლელი.მოვხსენი კარი და ჩისთან წავედი დახმარების სათხოვნელად.არჩილი სახლში არ იყო და მისმა მეზობელმა გადმომიყარა ცოტა დახმარება (თურმე ყვითელი გრანულებია)
როგორ იქნა ამოვძვერი კარიდან. მოვიხედე და დედაჩემი მოდის, მწვანე სარაფანი აცვია და მეუბნება, რომ ბლინები გამოაცხო და დახმარების გრანულები დააკლდა იმიტომ რომ სულ მე გამომიყენებია. მე შემრცხვა.
აქ სიზმარი წყდება. ცოტახანში კი მე აჩი თეო და პიტერა შავი მერსედესით ექსკურსიაზე მივდივართ და გვეჩითება თეთრი მარტორქა. შიშისგან გამეღვიძა.

No comments:

Post a Comment