Thursday, June 17, 2010

17.06.2010 (panpiotar)

კიდევ ერთი განათებული საცეკვაო დარბაზი. კოსტუმებში გამოწყობილი, წარბებგადაბმული ტიპები ცეკვავდნენ :D მე აივანზე ვიდექი, აივანი ოთახში შედოიდა...
მერე ჩაბნელებულ ოთახში ვიყავი. აჩი, წუწი, თორნიკე, მწვანე, ვაჟა და კიდე ვიღაცეები ვცდილობდით WINDOWS ის გადაყენებას. კედელზე ორი დიდი მონიტორი იყო ჩამოკიდებული. ძალიან დიდი მოტორები. ვერ აყენებდნენ. ისიც მახსოვს ყველას რაღაც ზებუნებრივი ძალები გვქონდა. მაგრამ ერთ უცნობს ქონდა ყველაზე მაგარი ნიჭი. ის გარეთ იდგა და იმალებოდა. თითქოს მტრები ვიყავით. ვერადა ვერ გადააყენეს. და მე გავედი იმ ტიპთან. ცოტა ხანში შევიპარეთ ერთად ოთახში. იმან ყველას რაღაც მწვანე ელექტრონული ქსელები მოახვია თავზე. მიაბა კედლებზე. თვითონ ყველა მეორე ნაბიჟზე უჩინარდებოდა. ბოლოს აჩი გააბა ქსელში. მე არაფერს მერჩოდა. მგონი იმიტომ რომ მე ვიყავი ის ტიპი. მაგრამ შეიძლება არც ვყოფილვარ, უბრალოდ ვგრძნობდი იმის ძალას. გარედან ვუყურდებდი, მაგრამ თან მე ვიყავი. ბოლოს ერთად დავსხედით. ქსელები მოეხსნათ ყველას. მგონი ხუმრობა იყო. თორნიკე აიპოდს უსმენდა. თეთრი ყუსრასმენები ქონდა ყურებში გარჭობილი და ცეკვავდა. შე სიროო მწვანე ეძახდა. ბოლოს windows ვერაფერი უშველეს. მე დავიგრუძე. აჩის ვუთხარი მეც ვრაც გადავაყენებ თქო, მაგრამ იმან მითრა შენ გადააყენებო. უცბად ფანჯარა გაიხსნა, წუწის ფრთები გამოუვიდა. ნაცრისფერი ფრთები და გაფრინდა. გაეკიდეთო დაიძახა ვიღაცამ, მაგრამ ფანჯარა აღარ იყო. უცბად დაგვავიწყდა წუწი და მარიოს თამაში დავიწყეთ.

No comments:

Post a Comment